Zaplanuj swoją stronę internetową...

… a ja powołam ją do życia!

Strona E-sklep

Poniżej znajdują się przykładowe sekcje z elementami składowymi, które tworzą strukturę strony typu E-sklep / E-commerce.

Dodatkowo umieściłem sekcję z pytaniami co do podstawowych informacji, potrzebnych do zweryfikowania jakie potrzeby lub możliwości są po stronie klienta.

Proszę wybrać i zaznaczyć te, które odpowiadają Państwa potrzebom.

Gorąco zachęcam do skorzystania z tego formularza. Nawet jeśli jeszcze nie zastanawiali się Państwo, jak ma wyglądać strona, co ma się w niej zawierać, to ten formularz pomoże postawić pierwszy krok ku sprecyzowaniu ogólnej wizji.

Mi pozwoli natomiast przygotować bardziej precyzyjną wycenę, która będzie adekwatna do Państwa potrzeb.

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu, chętnie udzielę wszelkich podpowiedzi.

Strona E-sklep 2

Pasek nawigacyjny

Pasek nawigacyjny (navbar), może składać się z jednego lub kilku pasków, zawierających różne elementy, które można dowolnie konfigurować.

W sytuacji kiedy mamy obszerną ofertę usług można do paska nawigacyjnego dodać tzw.  Mega Menu, które będzie wzbogacone o grafiki, listy rozwijane i przyciski linkujące do wybranych treści.

Standardowo pasek nawigacyjny jest umieszczony na samej górze strony, ale może być również umieszczony wertykalnie po lewej lub prawej stronie.


Test

SEKCJE STRONY GŁÓWNEJ

Poniżej znajdują się typowe sekcje, z których najczęściej zbudowana jest strona główna.


Sekcja informacyjna

Zawiera krótki opis, który nakreśla główny cel działalności i zaprasza do zapoznania się z witryną. Może mieć charakter czysto dekoracyjny np. zdjęcie/grafika/video, występujące samodzielnie lub z tekstem towarzyszącym typu: Witaj na mojej stronie.


Test

Sekcja: Prezentacja kategorii produktowych

Zawiera prezentację wszystkich lub najważniejszych kategorii oferowanych przez sklep.


Test

Sekcja: Bestsellery

Zawiera prezentację najlepiej sprzedających się produktów lub wybranych na okres promocyjny.


Test

Sekcja: Zaproszenie do subskrypcji

Jeśli firma wysyła newslettery, to konieczne jest umożliwienie odwiedzającym zapisanie się,  subskrypcji.


Test

Sekcja: Aktualności

Zawiera informacje o organizowanych wydarzeniach, zbiórkach, itp.


Test

Sekcja: Prezentacja firm

Prezentuje firmy, które są naszymi partnerami,  lub których produkty oferujemy.


Test

Sekcja: Kontakt

Sekcja z wszystkimi danymi kontaktowymi i formularzem.


Test

Zakładka: SKLEP

Poniżej znajdują się typowe sekcje, z których najczęściej zbudowana jest strona sklepowa


Sekcja: Kategorie

Zawiera wizualizację wszystkich kategorii produktowych.


Test

Sekcja: Opinie o sklepie

Zawiera wybrane lub wszystkie opinie, które najczęściej są umieszczane przez klienta w tzw. wizytówce Google (Google Moja firma). Mogą być wzbogacone o zdjęcie profilowe i ocenę (gwiazdki).


Test

Zakładka: BLOG

Poniżej znajdują się typowe sekcje, z których najczęściej zbudowany jest blog sklepowy


Test

Zakładka: KONTAKT

Strona z wszystkimi danymi kontaktowymi i formularzem.


Test

Stopka nawigacyjna

Sekcja, która również może składać się z jednej lub kilku belek, zawierających różne elementy, widoczna w każdej podstronie/zakładce.


Test

Podstrony o charakterze prawnym

Każda strona www powinna posiadać podstrony, które informują odwiedzających o ich prawach lub zasadach użytkowania. 

Podstawowym dokumentem jest Polityka Prywatności i Polityka Cookies, w przypadku sklepów dochodzi również Regulamin Sklepu (najbezpieczniej zlecić kancelarii prawniczej) . Te dokumenty mogą być wygenerowane automatycznie przez darmową (najczęściej wybierana opcja) lub płatną wtyczkę oferującą aktualne przepisy, lub przez firmy specjalizujące się w tego typu usługach. 


Test

Proszę zaznaczyć TAK lub NIE