Zaplanuj swoją stronę internetową...

… a ja powołam ją do życia!

Strona One Page

Poniżej znajdują się przykładowe sekcje z elementami składowymi,
które tworzą wygląd strony typu One Page. Dodatkowo umieściłem sekcję z pytaniami co do podstawowych informacji, potrzebnych do zweryfikowania jakie potrzeby lub możliwości są po stronie klienta. Proszę wybrać i zaznaczyć te, które odpowiadają Państwa potrzebom.

Gorąco zachęcam do skorzystania z tego formularza. Nawet jeśli jeszcze nie zastanawiali się Państwo, jak ma wyglądać strona, co ma się w niej zawierać, to ten formularz pomoże postawić pierwszy krok ku sprecyzowaniu ogólnej wizji.

Mi pozwoli natomiast przygotować bardziej precyzyjną wycenę, która będzie adekwatna do Państwa potrzeb.

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu, chętnie udzielę wszelkich podpowiedzi.

Strona One Page

Pasek nawigacyjny

Pasek nawigacyjny (navbar), może składać się z jednego lub kilku pasków, zawierających różne elementy, które można dowolnie konfigurować.

W sytuacji kiedy mamy obszerną ofertę usług można do paska nawigacyjnego dodać tzw.  Mega Menu, które będzie wzbogacone o grafiki, listy rozwijane i przyciski linkujące do wybranych treści.

Standardowo pasek nawigacyjny jest umieszczony na samej górze strony, ale może być również umieszczony wertykalnie po lewej lub prawej stronie.



Sekcja informacyjna

Zawiera krótki opis, który zawiera główny cel działalności i zaprasza do zapoznania się z witryną. Może mieć charakter czysto dekoracyjny np. zdjęcie/grafika/video, występujące samodzielnie lub z tekstem towarzyszącym typu: Witaj na mojej stronie.



Sekcja: O nas / O firmie / O nas

Zawiera najważniejsze informacje o firmie, kilka zdjęć, nazwy najważniejszych usług.



Sekcja: Cennik

Zawiera cennik usług w formie np. kafelek z opisem i przyciskiem. Każda forma cennika może linkować np. do formularza kontaktowego.



Sekcja: Blog

Zawiera artykuły ze zdjęciami/grafikami/ikonami nawiązującymi do działalności firmy. Pomaga odwiedzającym lepiej poznać jej ofertę.



Sekcja: Galeria zdjęć

Zawiera wybrane zdjęcia ukazujące ofertę firmy.



Sekcja: Opinie

Zawiera wybrane lub wszystkie opinie, które najczęściej są umieszczane przez klienta w tzw. wizytówce Google (Google Moja firma). Mogą być wzbogacone o zdjęcie profilowe i ocenę (gwiazdki).



Sekcja: Kontakt

Zawiera np. formularz kontaktowy podpiety do adresu e-mail firmy, adres pocztowy, nr telefonów, e-mail, mapkę Google z lokalizacją firmy, ikonki linkujące do social mediów, itp.



Sekcja: Prezentacja firm

Zawiera logotypy firm np. z którymi współpracujemy, lub dla których wykonaliśmy określoną usługę. Loga mogą być podlinkowane do stron firmowych.



Sekcja: Zaproszenie do subskrypcji

Jeśli firma wysyła newslettery, to konieczne jest umożliwienie odwiedzającym zapisanie się,  subskrypcji.



Sekcja: Stopka nawigacyjna

Zawiera np. obszerne menu nawigacyjne podzielone na sekcje, ikony linkujące do mediów społecznościowych, itp.



Podstrony o charakterze prawnym

Każda strona www powinna posiadać podstrony, które informują odwiedzających o ich prawach lub zasadach użytkowania. 

Podstawowym dokumentem jest Polityka Prywatności i Polityka Cookies, w przypadku sklepów dochodzi również Regulamin Sklepu (najbezpieczniej zlecić kancelarii prawniczej) . Te dokumenty mogą być wygenerowane automatycznie przez darmową (najczęściej wybierana opcja) lub płatną wtyczkę oferującą aktualne przepisy, lub przez firmy specjalizujące się w tego typu usługach.