ikona_logotyp

Projektowanie logotypu

Jakie powinno być dobre logo?

Na pewno nie jest łatwo zdefiniować dobre logo, ale kiedy je widzimy nie mamy wątpliwości, że to to. Wszystkie dobre loga są proste, łatwo zapadają w pamięć, myślisz sobie to genialne!

Takie loga przyciągają klientów na których Ci zależy, ponieważ oni je pamiętają, łatwo kojarzą i nie zignoruję Cię na tle konkurencji.

3 cechy prostego logo:

  • Proste – Bez trudu rozumiesz na co patrzysz, nie wymaga od Ciebie główkowania: “hm… o co w tych chodzi?”
  • Rozpoznawalne – Emanuje pozytywną energią. Wyróżnia się pośród innych logotypów  konkurencyjnych firm.
  • Ponadczasowe – Nie jest spójne z aktualną modą i przemijającymi trendami. 
Dobry biznes zaczyna się od dobrego logo
nc_logo
Green_space_logo_wektor
Logo AD big
bioempathy_logotyp
Boski_Sex_logo_wektor
logotyp_engedi_rgb

Księga znaku

Księga znaku, czyli tzw. brand book stanowi jeden z kluczowych elementów spójnej komunikacji wizualnej firmy. Jest zbiorem instrukcji stosowania logo, stworzona przez autora po to, by ułatwić prawidłowe używanie go przez inne osoby.
 
Księga znaku chroni więc firmę przed ewentualnymi wpadkami projektowymi, takimi jak zastosowanie logo z inną czcionką, używanie znaku w słabej jakości lub umieszczenie go na niepoprawnym kolorze tła.
 

Zacznijmy wspólnie tworzyć wizerunek Twojej firmy!