Salon fryzjersko kosmetyczny z oferujący szeroki wachlarz usług na najwyższym poziomie i w oparciu o najnowsze trendy swojej branży.
Jeśli coś nie wygląda dobrze w czerni i bieli, nie będzie dobrze wyglądać w kolorze.” — mówi projektant i ilustrator Tammi Heneveld.
Zbudowałem stronę na tych dwóch kolorach dodając kolor czerwonej cegły, jako akcent nawiązujący do charakterystycznych ceglanych ścian zdobiących wnętrze salonu.
Szybko reagująca strona internetowa to dzisiaj absolutny wymóg. Bardzo wygodna jest opcja przejścia np. ze strony głównej do konkretnego miejsca w podstronie z interesującym nas tematem.
W przypadku tego salonu, wyzwaniem była przejrzysta prezentacja dużej ilości usług i ich cennika. O ile na ekranie monitora, mamy dużo miejsca to już na urządzeniach mobilnych zrobiło się ciasno. Tworząc sekcję szybkiej nawigacji, w połączeniu z przyciskiem odsyłającym do góry strony otrzymaliśmy możliwość bardzo szybkiego przeglądu całej oferty.
Dobra infografika zapada w pamięć i skutecznie wpływa na wybór oferowanej usługi. Za pomocą prostego obrazu ilustruje najważniejsze aspekty danego hasła, kategorii czy większej treści.
Zawsze motywuję klientów do inwestowania jeśli to możliwe, w dobrej jakości zdjęcia produktowe lub przedstawiające oferowaną usługę. To właśnie one w pierwszej kolejności przyciągają nasz wzrok i przekonują do podjęcia działania.
Z uwagi na czarno biały styl strony, zdecydowaliśmy się na zastosowanie aktywnego filtra na prezentowanych zdjęciach, który po najechaniu myszką wydobywa oryginalne kolory. Taki efekt oferuje elegancką prezentację i sugeruje oferowaną zmianę wizerunku.